Zakelijk

Studentenvereniging Nescio is opgericht in 2013 en is met haar ledenaantal van ruim 150 ook de grootste van Deventer.
Nescio wordt gekenmerkt door een diversiteit aan leden waardoor iedereen de ruimte krijgt om zich te ontwikkelen op de manier die bij hem of haar past. De diverse commissies en taakgroepen die Nescio rijk is, organiseren tal van activiteiten door het gehele jaar. Voorbeelden hiervan zijn: de Batavierenrace, het kerstgala en diverse grote en kleinere feesten.

Studenten zijn een interessante doelgroep, gezien hun interesses en budget, maar kunnen ook van grote waarde zijn voor uw bedrijf, door hun opleidingsniveau, sociale vaardigheden en uitgebreid netwerk.

Nescio staat altijd open voor samenwerkingsverbanden die gebaseerd zijn op wederzijds voordeel en denkt graag met u mee. U kunt altijd vrijblijvend voor meer informatie terecht bij de commissaris externe zaken.

U kunt bijvoorbeeld denken aan:

• Een banner op onze website;
  • Een pagina in de jaarlijkse Studenten Almanak;
  • Adverteren via één van de vele evenementen die vele studenten trekken;
  • Daarnaast staan wij natuurlijk open voor vernieuwende ideeën die wij samen met u kunnen uitwerken.

Bent u geïnteresseerd? Neem dan snel contact op met de externe commissaris om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken!

Email: extern@svnescio.nl